sierpnia 04, 2017

Test matowych pomadek z Golden Rose

        Uwielbiam używać pomadek, jednak jako człowiek oszczędny nie lubię przepłacać, a zaoszczędzone pieniądze wolę wydać na coś innego (przeważnie na jedzenie). Okazuje się, że można połączyć przyzwoitą cenę z naprawdę świetną jakością, a oba te warunki spełniają matowe pomadki z Golden Rose. Ich plusem jest też to, że są łatwo dostępne, więc można je bez problemu nabyć w każdej chwili. Występują w trzech formułach i, aby ułatwić wam wybór, wszystkie z nich przetestowałam.


VELVET MATTE LIPSTICK
- MATOWA POMADKA W SZTYFCIE -

CENA: 11,90 zł
OPINIA: Pomadka ma aksamitne wykończenie przez co bardzo przyjemnie rozprowadza się na ustach. Mimo tego, że jest matowa nie wysusza ust i nie podkreśla skórek. Trwałość według mnie jest w porządku, u mnie trzyma się ok. 5 godzin. Kolor, który mam na ustach to numer 10. Jest delikatny i dziewczęcy, idealny do noszenia na co dzień. Wszystkich kolorów jest 39, więc każdy znajdzie coś dla siebie.
   


MATTE CRAYON LIPSTICK
- MATOWA POMADKA W KREDCE -
CENA: 10,90
OPINIA: Pomadka zostawia przepiękny efekt. Trzyma się na moich ustach najkrócej ze wszystkich trzech, ale mimo to daje radę! Aplikacja jest bardzo łatwa, a dzięki temu, że jest w kredce łatwiej narysować kontur. Jak każda kredka wymaga temperowania, jednak jeśli nie posiadamy temperówki wystarczy wyjąć końcówkę i wypchnąć pomadkę, np. patyczkiem do uszu. Kolor, który mam na sobie to numer 04, czyli malinowy, wpadający w czerwień. Jest bardzo intensywny i idealny na większe wyjścia. 


LIQUID MATTE LIPSTICK
- MATOWA POMADKA W PŁYNIE -

CENA: 19,90 zł 
OPINIA: I jest mój zdecydowany ulubieniec! Moim zdaniem ma najlepszą formułę, ponieważ po pewnym czasie zasycha i "wgryza" się w usta, dzięki czemu jest mega trwała. Spokojnie można w niej jeść czy pić bez obawy, że kolor nam zejdzie. W dodatku ma bardzo przyjemny zapach. Kolor, który mam na sobie to numer 13. Jest to typowy nudziak, delikatnie wpadający w brudny róż. 


Podsumowując, pomadki z GR polecam z całego serca. Za niewielką cenę możemy dostać trwałą pomadkę w przepięknym kolorze, ponieważ gama kolorystyczna jest ogromna. 
A Wy posiadacie ten produkt? Co o nim sądzicie? :)

Zapraszam na moje social media: Instagram







26 komentarzy:

  1. Posiadam każdy rodzaj pomadki, jednak uwielbiam tą w płynie!
    https://wiktoria-komisarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te pomadki! :) Są super!
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w kolorze ostatniej <3 meeega ma kolorek :D, muszę ją mieć :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię wszystkie wersje :D Śliczne kolory :)

    MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja posiadam kilka pomadek (w tym nr13) i jestem naprawdę zadowolona z jakości :) Dodatkowo jest duży wybór kolorów. Tak, jak ty nie lubię przepłacać za kosmetyki, więc jest to super opcja!

    Pozdrawiam, MÓJ BLOG.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomadki z GR są świetne. :) Ja również nie lubię przepłacać. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. mam 3 i polecam!
    pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Matowe pomadki od GR zawsze były na mojej liście ulubieńców. Mam pierwsą i uwielbiam :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  9. Dostępność jest na prawdę banalna, ponieważ wszędzie można spotkać ich wysepki :) Teraz nawet są dostępne w internecie :) Kolor 13 jeste najlepszy z tych wszystkich :)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Również najbardziej przypadła mi do gustu ta ostatnia pomadka! Moja koleżanka ma obsesje na punkcie Golden Rose i ciągle mi opowiada o tych pomadkach, ale nie dziwię się, są naprawdę świetne! No i jak wspomniałaś, wcale nie są tak drogie. Pozdrawiam! Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatni kolor jest przepiękny! Ogólnie GR mają świetne pomadki :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem fanką przeróżnych szminek i uważam, że to one odgrywają najważniejszy punkt w makijażu. Co do szminek i pomadek z GR, to jestem w nich zakochana :)
    A ten ostatni kolorek mnie kusi i będzie następnym kolorkiem w mojej kolekcji.

    Obserwuję,
    pozdrawiam,
    Emilia Matyska, mój blog serdecznie zapraszam! ♥ (klik)

    OdpowiedzUsuń
  13. GR to ogólnie jedna z lepszych marek kosmetyków :)
    Bardzo spodobała mi się ta 3 opisana :)

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę urocze kolory, nie mam niestety tych pomadek
    ale na pewno je wypróbuję, koniecznie! :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne odcienie! <3
    GR oferuje nam pomadki na prawdę dobrej jakości.

    KONKURS DO WYGRANIA 4 SZOPERKI, ZAPRASZAM NA BLOGA!

    Zapraszam również do wspólnej obserwacji.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam tylko pomadki w kredce, ale jestem z nich mega zadowolona :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  17. golden rose to super firma !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham pomadki! Pięknie one wyglądają na Twoich ustach i w ogóle są cudne! Super post. <3

    Zapraszam również do mnie:
    amandafrankowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam tą płynną pomadkę! Mam jej kilka kolorków <3

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta ostatnia jest przepiękna! Jak na razie mam jedną pomadkę z GR, ale chyba czas zwiększyć kolekcję bo są to najlepsze pomadki jakie miałam.
    Super wpis ❤

    OdpowiedzUsuń
  21. Wydaje mi się, że każda z nich prezentuje się naprawdę dobrze! :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Słyszałam tyle dobrych opinii o matach Golden Rose i zastanawiam się, dlaczego jeszcze żadnej nie mam w swojej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz! To dla mnie wiele znaczy i dodaje mi motywacji :)

Copyright © 2016 Momenty Ulotne | Blog Lifestylowy , Blogger