września 07, 2017

Moje wakacyjne odkrycia | filmy, muzyka, ciekawe linki

Wakacje były dla mnie czasem nadrabiania zaległości, między innymi w filmach, serialach czy też blogach. Podczas tych kilku miesięcy poznałam wiele nowych historii, przeczytałam mnóstwo wartościowych artykułów, a także odkryłam różne niesamowite piosenki, które często towarzyszyły mi podczas wakacyjnych dni. Dzisiejszy post jest zbiorem ulubieńców z różnych kategorii, które chcę wam polecić. Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. ;)

- FILMY -

"PONAD WSZYSTKO"  
"Everything everything"


Jest to melodramat stworzony na podstawie książki Nicoli Yoon. Opowiada on o nastoletniej Maddy, która od dziecka zamknięta jest w czterech ścianach. Nie może opuszczać murów własnego domu, ponieważ ma uczulenie na dosłownie wszystko, a jedynymi osobami z jakimi ma kontakt jest jej mama oraz pielęgniarka. Jednak pewnego dnia przez okno swojego pokoju zauważa nowego sąsiada, w którym się zakochuje i dla którego jest w stanie wiele zaryzykować. Naprawdę polecam obejrzeć tę niesamowitą i wzruszającą historię o tym, jak wiele jest się w stanie poświęcić dla miłości.


- SERIAL -

"RIVERDALE"


Ostatnimi czasy serial ten stał się bardzo popularny w Internecie. Początkowo sceptycznie do niego podchodziłam, bo nie wiedzieć czemu, miałam wrażenie, że jest infantylny i płytki. Na szczęście myliłam się, i to bardzo! Akcja toczy się w miasteczku Riverdale, gdzie pewnego dnia w tajemniczych okolicznościach ginie Jason Blossom - nastolatek z bogatej rodziny. Grupa nastolatków próbuje odkryć prawdę, która okazuje się być bardzo zaskakująca. Serial jest pełen tajemnic i trzyma w napięciu. Bardzo cieszę się z faktu, że niebawem pojawi się kolejny sezon, który mam nadzieję, będzie równie ciekawy. Jeśli jeszcze nie mieliście okazji obejrzeć "Rivedale" to zróbcie to koniecznie, bo warto! 



- YOU TUBE -

LoJournal


W tym kanale zakochałam się od pierwszego wejrzenia! Jego estetyka i niesamowity klimat podbiły moje serce. Każdy film jest pełen pięknych ujęć, których nie da się opisać słowami - to trzeba po prostu zobaczyć. Cudowne kadry, klimatyczna muzyka i sama postać Laury tworzą magiczną całość. Tak naprawdę każdy z jej filmów ma coś w sobie, ale moim ulubionym jest "Lato" przy którym się rozpływam. LoJournal to uczta dla duszy.


- BLOG -

Blue Kangaroo

Blue Kangaroo to blog studencki, a jako że ja w tym roku rozpoczynam swoją przygodę ze studiami, to z wielkim zaciekawieniem czytałam kolejne wpisy. Znalazłam na nim odpowiedzi na nurtujące mnie pytania, a także dowiedziałam się wielu przydatnych rzeczy, które na pewno wykorzystam w niedalekiej przyszłości. Na blogu znajdziecie artykuły nie tylko dotyczące bezpośrednio studiów czy nauki, ale także rozwoju osobistego oraz podróży. Więc jeśli jesteś ciekawy jak dorobić sobie na studiach, jak uczyć się języka, którego nie lubisz czy jak tanio podróżować, to zapraszam na bloga Ani. 

- MUZYKA -

Oczywiście, nie mogło tego zabraknąć, bo jak już mogliście się dowiedzieć z tego posta, uwielbiam muzykę i mogłabym o niej mówić godzinami. To lato kojarzyć mi się będzie przede wszystkim z dwoma piosenkami - "Feels" oraz "Thunder" wykonywanej przez Imagine Dragons. Niedawno pokochałam również twórczość Dua Lipa, a najczęściej włączałam replay przy jej najnowszej piosence "New rules".



- LINKI -


• Ten filmik pomoże wam w nauce mówienia w języku angielskim •
• Myślisz, że nie masz pasji? Tutaj dowiesz się, jak ją odnaleźć •
• Niesamowita przemiana za pomocą makijażu w Emmę Watson w roli Belli! •
• piękne i niepowtarzalne plany lekcji od My Pink Plum •
Jak robić dobre zdjęcia słabym aparatem? •
• pomadki z Golden Rose - którą kupić? O tym pisałam w jednym z postów :) •

Zapraszam na mojego Instagrama!


17 komentarzy:

  1. Musze oglądnąć ten film. <3 A co do Riverdale to serial jest najlepszy, nie mogę doczekać się 2 sezonu. :)
    http://inga73.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Riverdale i klimat LoJournal! Ponad wszystko też widziałam:D
    https://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. I haven't seen the movie or Riverdale, but I'm all about the music. Really loving "Feels".
    I just followed your lovely blog (#28). Hope you follow back and let's keep in touch.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem wielką fanką melodramatów i komedii romantycznych i jeżeli mogę ci coś polecić to jest to film "The chioce". Najlepszy film jaki kiedykolwiek widziałam <3
    Oczywiście obserwuję i zapraszam do obserwacji mojego bloga ;)
    xoxo
    NATALIEFASHION97

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam film i jest piękny. Kocham do niego wracać <3
    Zaciekawiłaś mnie tym blogiem, którego wcześniej nie znałam i już lece się z nim zapoznawać!
    Pozdrawiam serdecznie,
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. W Riverdale też się strasznie wciągnęłam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Filmu nigdy nie oglądałam. Ale w sumie całkiem nieźle się zapowiada :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Na film się czaję, a serialem mnie zaciekawiłaś! W ogóle to wiele rzeczy, które tu wymieniłaś mnie zaciekawiły, haha!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co do serialu, zawsze myślałam, że jest płytki i zbyt prosty nawet go nie oglądając. Muszę się kiedyś za niego zabrać, ale teraz nadrabiam House of Cards ;>
    nataliusz.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Riverdale uwielbiam <3
    A "Ponad wszystko" oglądałam, ale średnio mi się spodobał. O wiele bardziej wole książkę.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli chodzi o ''Ponad wszystko'' zarówno przeczytałam książkę jak i oglądałam film, naprawdę jest świetny! <3
    Mega zaciekawiła mnie playlista, niektóre z piosenek często słuchałam w te wakacje!
    Z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Po "Ponad wszystko" na pewno sięgnę, bo słyszałam już o książce i fabuła mnie zaciekawiła. Thunder kojarzy mi się bardziej z końcem wakacji, ale jest całkiem ciekawa, choć wolę Believer. Riverdale mnie nie pociąga, o wiele bardziej wolę seriale z lat 90. Super pomysł na serię, bo jest w niej dużo ciekawych rzeczy, te linki itd. :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Post idealny. Fajnie, że dzielisz się z nami takimi rzeczami. Blogerki zazwyczaj trzymają je w sekrecie. Btw - estetyka Twojego bloga jest tak samo piękna :) Choć to chyba jednak TWOJA ESTETYKA.
    Pozdrawiam, Monika z bloga http://by-monique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja zakochałam się w Riverdale i czekam teraz na drugi sezon :)
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  15. Też uwielbiam film "Ponad wszystko" , a "Riverdale" to jeden z najlepszych seriali jakie oglądałam ;)

    Mój blog ♥- HELLO-WONDERFUL


    instagram ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. "Ponad wszystko" przeczytałam, ale filmu jeszcze nie widziałam! Koniecznie muszę się za niego zabrać :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz! To dla mnie wiele znaczy i dodaje mi motywacji :)

Copyright © 2016 Momenty Ulotne | Blog Lifestylowy , Blogger