sierpnia 28, 2017

Co założyć na rozpoczęcie roku szkolnego? | Przegląd sieciówek


Wielkimi krokami zbliża się koniec wakacji, a tym samym początek roku szkolnego. Ja mam tyle dobrze, że swoją edukację rozpocznę dopiero w październiku (uroki studiów), dlatego będę mogła wypoczywać jeszcze cały miesiąc, ale za to później zacznie się jazda bez trzymanki.. Także zarówno mnie, jak i was, już niebawem czeka mnóstwo pracy nad ocenami oraz brak czasu wolnego, jednak trzeba stawić temu czoło!

Przechodząc do głównego tematu posta, jak wiadomo, podczas uroczystego rozpoczęcia roku obowiązuje strój galowy, który powinien schludny, elegancki i niewyzywający. Oznacza to, że powinniśmy odrzucić ledwo sięgające za tyłek spódniczki oraz bluzki z ogromnym dekoltem czy odkrytymi plecami. Warto również zwrócić uwagę na buty, a konkretniej ich wysokość, ponieważ (w szczególności w gimnazjum) kilkunastocentymetrowe szpilki wcale nie wyglądają okej, a raczej dosyć komicznie. Pamiętajmy, że mimo wszystko, to jest szkoła, a nie dyskoteka, więc pewne zasady ubioru należy zachować. Nie oznacza to jednak, że nasza stylizacja musi być nudna i oklepana! Istnieje wiele różnych pomysłów na to, by nasz ubiór nie był oczywisty, ale jednak zachowywał w sobie klasę oraz elegancję. 

Poniżej przedstawiam kilka ciekawych stylizacji (grafika pochodzi z Pinterest), które być może ułatwią Wam wybór tego, co możecie założyć w ten uroczysty dzień. A żeby było Wam łatwiej znaleźć poszczególne elementy, poszperałam trochę w ofertach kilku sieciówek i znalazłam całkiem podobne odpowiedniki niektórych ubrań. Enjoy!

 urzekły mnie te spodnie w paski!/klasyczna biała koszula/szerokie spodnie, czyli tzw kuloty





Wiem, że większość dziewczyn (w tym ja) stając przed pełną szafą i tak ma odwieczny problem pod nazwą "nie mam się w co ubrać", dlatego być może powyższe propozycje ułatwią Wam ten wybór. :)

Jesteście gotowi na nowy rok szkolny? Która stylizacja podoba wam się najbardziej?

Zapraszam na mojego Instagrama!















16 komentarzy:

  1. Oj z tymi kulotami... Chyba nigdy się nie przekonam :) Sklepy kipią od białych koszul i biurowego dress code'u. Fajne propozycje i estetyczny post :)
    Pozdrawiam, Monika z bloga http://by-monique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo nie przepadam za nimi, ale wzięłam pod uwagę też rzeczy, które innym mogą się spodobać. Sama bym takich nie założyła, bo wyglądałabym śmiesznie przy moim niskim wzroście :D

      Usuń
  2. stylizacja ze spodniami w paski skradła moje serce i szczerze mówiąc, na żadnej kolejnej nie mogłam się skupić tak, jak na tej pierwszej. Ja jestem studentką, dlatego zawsze na sesje, egzaminy zakładam czarne spodnie, jasną koszulę i marynarkę. Dla mnie wygoda jest najważniejsza wiec w te dni tylko płaskie buciki i związane (koniecznie) włosy bo w innym wypadku miałabym problem ze skupieniem się na egzaminie :))

    Pozdrawiam,
    https://paulina-berczynska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wyglądają te stylizacje :)

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne i eleganckie stylizacje. Na pewno ubiorę się podobnie :)

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie stylizacje! Nosić i oglądać :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne propozycje! :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super propozycje :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. W dzisiejszych czasach można poszaleć już nawet z zestawami biel + czerń, jeszcze kiedyś tradycyjnie każdy biała koszula i spódniczka do kolan, a dziś można naprawdę zaszaleć i to jest fajne :D. Z niczego banalnego można zrobić coś modnego i eleganckiegi :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszula z kokardą pod szyją jest cudowna, więc dziękuję za pomysł, co uszyć przed rozpoczęciem roku szkolnego.
    Lubię Twój blog, chyba zostanę na dłużej!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też mam jeszcze miesiąc wakacji :) Najbardziej podoba mi się chyba ta stylizacja z koszulą w paski.
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za kulotami,ale kiedy ktoś ma długie nogi to wygladaja bosko! Tak samo jak dzwony! Mój faworyt to plisowana spodnica,przypomina mi lata 80',90'.

    xoxo

    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega post!
    http://www.flarri.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza stylizacja jest genialna, te spodnie mnie urzekły <3
    Mój blog Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne rzeczy, ja natomiast jak co roku idę w czarnej sukience.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacje dobrze się prezentują. Ja na rozpoczęcie ubrałam czarną sukienkę.

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam prowadzić bloga. Każdy komentarz, to wielka motywacja.

    https://jsz-ostentacja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz! To dla mnie wiele znaczy i dodaje mi motywacji :)

Copyright © 2016 Momenty Ulotne | Blog Lifestylowy , Blogger