lipca 31, 2017

Od początku

        Cześć wszystkim! Pomysł na założenie bloga krążył po mojej głowie od bardzo długiego czasu. Nazwa została wymyślona ponad rok temu, a design zrobiony około miesiąc temu, ale dopiero dziś zdecydowałam się postawić ten niezbędny krok, jakim jest napisanie pierwszego posta. Ogromna chęć tworzenia własnego miejsca w sieci oraz zamiłowanie do pisania i fotografii wzięły górę - i tym oto sposobem tu jestem!


       Na dobry początek wypadałoby się przedstawić. Mam na imię Dominika i jestem tegoroczną maturzystką, a już po wakacjach studentką jednej z krakowskich uczelni. Już w październiku rozpocznę nowy etap w swoim życiu, co wywołuje we mnie ekscytację i strach jednocześnie.Tak naprawdę nie wiem do końca co mnie czeka, ale mimo wszystko staram się być dobrej myśli.
      
       Co jeszcze? Lubię poznawać nowych ludzi, gdyż to właśnie oni sprawiają, że moje życie nie jest nudne i bezbarwne. Przyjemność sprawia mi również niesienie pomocy innym i jak do tej pory każde dobro, jakim się podzieliłam, wracało do mnie i to ze zdwojoną siłą!
        
       Posiadam też nieco artystyczną duszę. Od małego kochałam tworzyć różne rzeczy - malowałam, rysowałam, pisałam piosenki, opowiadania, pamiętniki, scenariusze do przedstawień, których nikt nigdy nie wystawił, prowadziłam własny magazyn, który do dziś leży gdzieś na dnie szuflady, projektowałam ubrania, domy, sklepy, a nawet całe miasta... Mogłabym tak wymieniać w nieskończoność, bo pokłady mojej wyobraźni w dzieciństwie były ogromne! Część z nich została mi do dziś, stąd też moja wielka chęć stworzenia miejsca, które będzie w stu procentach moje. Pragnę dzielić się moimi inspiracjami, przemyśleniami oraz po prostu tym, co lubię. Nie zabraknie tu książek, muzyki , filmów, fotografii, kosmetyków i innych, mniej lub bardziej ciekawych rzeczy.


Jeśli choć w niewielkim stopniu jesteś ciekawy jak dalej potoczy się moja blogowa działalność kliknij "obserwuj"! 
Zapraszam również na inne social media: Instagram | Pinterest

7 komentarzy:

  1. zapowiada się bardzo ciekawie ;) życzę powodzenia ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice to meet you :)
    Hi dear, i'm a new follower of your blog, can you follow me on my blog? <3 <3 <3
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale jesteś piękna ! :) Powodzenia w blogowaniu :) Wpadnę tu za jakiś czas zobaczyć jak się rozwinęłaś :)

    pozdrawiam!
    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za prowadzenie bloga! Buziaki :*
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie wyglądasz! Powodzenia w blogowaniu, mam nadzieję, że będziesz czerpać z niego samą przyjemność :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    Na moim blogu pojawił się konkurs organizowany z Depilacja.pl, do wygrania m.in. zabieg depilacji laserowej o wartości 850zł, zapraszam!
    spiked-soul.blogspot.com


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj! Ja też zaczynam nowy etap w swoim życiu, ale w moim przypadku chodzi o liceum :) Obserwuje!

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz! To dla mnie wiele znaczy i dodaje mi motywacji :)

Copyright © 2016 Momenty Ulotne | Blog Lifestylowy , Blogger